PresentMu - הפורומים
האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.


ברוכים הבאים לפרזנט אמיו
 
אינדקסחיפושLatest imagesהרשםהתחבר
ברוך הבא לרשת PresentMu הפורומים

 

 חוקיי פורום "פניות לצוות ההנהלה בפורום"

Go down 
מחברהודעה
????
אורח




חוקיי פורום "פניות לצוות ההנהלה בפורום"  Empty
הודעהנושא: Re: חוקיי פורום "פניות לצוות ההנהלה בפורום"    חוקיי פורום "פניות לצוות ההנהלה בפורום"  EmptyFri Oct 14, 2011 11:32 am

חוקיי פורום "פניות לצוות ההנהלה בפורום" :

1. חובה לתייג את כותרת האשכול ע"י התיוג האוטומטי , עבירה על חוק זה תגרום לקבלת אזהרה בפורום ותיקון הכותרת.

2. ניתן להקפיץ אשכול שנפתח על ידכם כל עוד לא עבר שבוע רק לאחר 24 שעות ללא מענה באשכול , עבירה על חוק זה תגרום לקבלת אזהרה בפורום ומחיקת התגובה שגרמה לעבירה.

3. ניתן להקפיץ אשכול שלא נפתח על ידכם כאשר לא עבר שבוע ימים ומעלה מאז פתיחת האשכול , עבירה על חוק זה תגרום לקבלת אזהרה בפורום ונעילת האשכול.

4. חל איסור לבצע דאבל פוסט ומעלה , עבירה על חוק זה תגרום לקבלת אזהרה בפורום ומחיקת התגובה שגרמה לעבירה.

5. חל איסור להגיב בתגובות ספאם (לא קשורות לנושא) , עבירה על חוק זה תגרום לקבלת אזהרה בפורום ומחיקת התגובה.

6. חל איסור למשתמשים שאינם בדרגת "מנהלי פורום" ומעלה להגיב בנושאים. עבירה על חוק זה תגרום לקבלת אזהרה+מחיקת התגובה.

7. חל איסור לפתוח אשכולות בפניות לצוות ההנהלה בפורום שלא קשורים לפורום,עבירה על חוק זה תגרום לקבלת אזהרה+נעילת האשכול.

בברכה PresentMU הפורומים
חזרה למעלה Go down
 
חוקיי פורום "פניות לצוות ההנהלה בפורום"
חזרה למעלה 
עמוד 1 מתוך 1
 Similar topics
-
» [חוקי פורום]"פניות לצוות ההנהלה"
» [חוקים]חוקי פורום פניות לצוות וההנהלה בפורם
» [פורום חדש !]ניפתח פורום חדש !!!!!!
» כל הכבוד לצוות.
» פנייה לצוות | הסבר (:

Permissions in this forum:אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
PresentMu - הפורומים :: פניות לצוות ההנהלה :: 

פניות לצוות ההנהלה בפורום

-
קפוץ אל: